Papildomi moduliai - Įmonės darbas

PAPILDOMI MODULIAI (įmonės vidaus darbui optimizuoti)

1. Kontaktai

Sistemos tikslas - fiksuoti ir atvaizduoti visus kontaktus su klientais, prenumeratoriais, partneriais, tiekėjais ir pan.

2. Dokumentų valdymas

Skirta įvairių gaunamų/siunčiamų dokumentų registravimui, archyvavimui ir paieškai, o taip pat naujai sukurtų dokumentų derinimui ir tvirtinimui.

3. Darbuotojai

Skirta administruoti darbuotojus, vykdyti paiešką darbuotojų sąraše, matyti visus darbuotojų kontaktinius duomenis.

4. Buhalterinė programa „Sąskaitos“

Visos standartinės buhalterinės programos funkcijos ir visa tai interneto naršyklėje iš bet kurios pasaulio vietos, taip pat saugiai kaip internetinė bankininkystė! Programa, skirta mažų bei vidutinių įmonių buhalterinei apskaitai vesti.

5. Priminimų sistema

Priminimų sistema iš anksto primena apie artėjančias šventes, atmintinas dienas, gimtadienius, pasižymėtas ir asmenines šventes. Visa tai galite gauti  į savo el. pašto dėžutę arba SMS žinute.

6. Ataskaitos

Jūsų darbuotojų darbas yra valandinis? O gal tiesiog turite tiksliai apskaičiuoti darbuotojų darbo valandas ir užpildyti darbo ataskaitas? Norite matyti, ką jie darė šiandien ir ką planuoja daryti rytoj? Jei vis dėlto nenorite apkrauti darbuotojų papildomu darbu, tai įrankis sukurtas Jums, nes tik čia darbuotojai matys savo realiai dirbtas valandas ir nesugaiš tam daugiau laiko nei dabar sugaišta ateinančios dienos darbotvarkės planavimui.

7. Kliento kortelė

Norite patogiai matyti visą informaciją apie klientą? Šis modulis leidžia matyti išsamią atskiro kliento istoriją viename lange: jo kontaktai, įsigyti produktai, garantiniai įsipareigojimai bei visa kita Jums reikalinga informacija.

Grįžti atgal

Naujienos

2023-02-13

Nauji patobulinimai “Integrra” sistemoje Nauji patobulinimai “Integrra” sistemoje
„Integrra“ sistemoje ir toliau tęsiama naujų funkcionalumų, galimybių kuo paprasčiau ir patogiau naudotis sistema, plėtra. Sistemoje yra patobulintas dokumentų kontekstinės paieškos funkcionalumas, kuris, panaudojus įdiegto OCR pajėgumus, gali atlikti kontekstinę paiešką ne tik Word formato failuose, bet ir PDF failo tipo prisegtukus turinčiuose dokumentuose.
2022-08-12

Naujos galimybės „Integrra“ sistemoje Naujos galimybės „Integrra“ sistemoje
„Integrra“ sistemoje, kuri paremta debesijos pagrindu, įdiegti labai svarbūs ir kasdieninį įmonės dokumentų valdymo procesą paspartinantys bei palengvinantys funkcionalumai, tokie kaip dokumentų kontekstinė paieška ir įmonių asmeninių dokumentų failų šablonų sukėlimas ir redagavimas gyvai sistemoje.
2021-08-12

„Integrra“ plėtra 2021 „Integrra“ plėtra 2021
2021 metų pirmąjį pusmetį „Integrra“ cloud DVS, kuri yra ir puiki dokumentų pasirašymo kvalifikuotu elektroniniu parašu platforma, susilaukė ypatingo dėmesio iš naujų klientų rato. Per mažiau nei 5 mėnesius mūsų klientų ratas padidėjo 46%. Verslo įmonės, švietimo įstaigos, sporto centrai, apsaugos įmonė, tarptautinis mažmeninis tinklas – visas spektras įvairiausių sektorių ir dydžio įmonių.

UAB „Idamas“, Respublikos g. 34-9, LT-87332, Telšiai.
el. paštas: info@idamas.lt

©  IDAMAS . Visos teisės saugomos