PAPILDOMI MODULIAI (įmonės vidaus darbui optimizuoti)
1. Kontaktai
Sistemos tikslas - fiksuoti ir atvaizduoti visus kontaktus su klientais, prenumeratoriais, partneriais, tiekėjais ir pan.
2. Dokumentų valdymas
Skirta įvairių gaunamų/siunčiamų dokumentų registravimui, archyvavimui ir paieškai, o taip pat naujai sukurtų dokumentų derinimui ir tvirtinimui.
3. Darbuotojai
Skirta administruoti darbuotojus, vykdyti paiešką darbuotojų sąraše, matyti visus darbuotojų kontaktinius duomenis.
4. Buhalterinė programa „Sąskaitos“
Visos standartinės buhalterinės programos funkcijos ir visa tai interneto naršyklėje iš bet kurios pasaulio vietos, taip pat saugiai kaip internetinė bankininkystė! Programa, skirta mažų bei vidutinių įmonių buhalterinei apskaitai vesti.
5. Priminimų sistema
Priminimų sistema iš anksto primena apie artėjančias šventes, atmintinas dienas, gimtadienius, pasižymėtas ir asmenines šventes. Visa tai galite gauti į savo el. pašto dėžutę arba SMS žinute.
6. Ataskaitos
Jūsų darbuotojų darbas yra valandinis? O gal tiesiog turite tiksliai apskaičiuoti darbuotojų darbo valandas ir užpildyti darbo ataskaitas? Norite matyti, ką jie darė šiandien ir ką planuoja daryti rytoj? Jei vis dėlto nenorite apkrauti darbuotojų papildomu darbu, tai įrankis sukurtas Jums, nes tik čia darbuotojai matys savo realiai dirbtas valandas ir nesugaiš tam daugiau laiko nei dabar sugaišta ateinančios dienos darbotvarkės planavimui.
7. Kliento kortelė
Norite patogiai matyti visą informaciją apie klientą? Šis modulis leidžia matyti išsamią atskiro kliento istoriją viename lange: jo kontaktai, įsigyti produktai, garantiniai įsipareigojimai bei visa kita Jums reikalinga informacija.