Debesų kompiuterijos pagrindu veikianti dokumentų valdymo sistema (DVS) „Integrra“ – tai galingas ir modernus įrankis skirtas organizacijos popierinių ir elektroninių dokumentų bei užduočių valdymui. Jos naudojimas ypač patogus ir paprastas, nes nereikia investuoti į IT įrangą, jos priežiūrą ar diegimą. Norint tapti „Integrra“ vartotoju tereikia susikurti paskyrą ir įsigyti Jūsų įmonei patogiausią naudojimo planą.
Įmonės pradėjusios savo dokumentus valdyti „Integrra“ sistemoje kas mėnesį sutaupo daugiau ne 30 valandų savo laiko, kurį anksčiau skirdavo dokumentų vizavimui ir pasirašymui, taip pat laiko atimdavęs dokumentų surinkimas ir išsiuntimas dabar užtrunka vos vieną mygtuko paspaudimą.
Dar vienas nepamainomas įrankis yra dokumentų valdymo sistemoje integruota užduočių valdymo funkcija. Ji leidžia efektyviai įgyvendinti kasdienines užduotis, sekti jų vykdymo eigą ir valdyti procesus.
Taip pat „Integrra“ rūpinasi savo klientų saugumu bei dokumentų saugojimu. Vartotojai turi galimybę patys atsisiųsti savo informacijos kopiją į asmeninio kompiuterio duomenų kaupiklį ar kitą skaitmeninę laikmeną. O pati sistema duomenų kopijas kuria kas 24 valandas, todėl juos galima atstatyti. Prieigą prie sistemos turi tik du sistemą valdančios įmonės administratoriai, kurie gali peržiūrėti tik korteles, bet ne siųstis dokumentus.
Pačios „Integrros“ saugumo reikalavimai ir administravimas yra griežtai prižiūrimas pagal ISO27001 informacijos saugumo standarto reikalavimus. O duomenų centro valdytojas naudoja pačias naujausias ir efektyviausias priemones prieš kibernetines atakas.
Dokumentų valdymo sistema „Integrra“ palengvina darbą visiems organizacijos nariams ir padidina įmonės produktyvumą, taip pat leidžia efektyviai valdyti vidinius procesus, bei saugo gamtą drastiškai sumažindama popierius naudojimą.