+370 5 2788 636

UAB „Idamas“, pasinaudodamas ES finansavimo galimybėmis, dalyvavo tarptautinėse parodose

2015-04-08

UAB „Idamas“ 2014 m. rugsėjo 19 d. pasirašė projekto WebPartner programinės įrangos prototipų pagrindu sukurtų debesų kompiuterijos sprendimų pristatymas užsienyje vykstančiose parodose“, projekto kodas nr.: VP2-2.1-ŪM-04-K-05-096, finansavimo ir administravimo sutartį, finansuojamą pagal Ekonomikos augimo veiksmų programos 2 prioriteto „Verslo produktyvumo didinimas ir aplinkos verslui gerinimas“ įgyvendinimo VP2-2.1-ŪM-04-K priemonę „Naujos galimybės“.

Pagrindinis projekto tikslas – didinti UAB „Idamas“ programinės įrangos eksporto apimtis. Įgyvendinat projektą, buvo sudalyvauta tarptautinėse parodose: 2014 m. spalio 28-29 d. Powering the Cloud (Frakfurtas, Vokietija), 2015 m. kovo 11-12 d. Cloud Expo Europe (Londonas, Jungtinė Karalystė), 2015 m. balandžio 1-2 d. Cloud Computing World Expo (Paryžius, Prancūzija). Parodose UAB „Idamas“ darbuotojai pristatė Webpartner programine įranga paremtus debesų kompiuterijos sprendimus. Projekto įgyvendinimas lemė padidėjusį įmonės ir jos programinės įrangos Webpartner žinomumą užsienio rinkoje. Įmonei užmezgus naudingus verslo ryšius su užsienio atstovais, bus didinamas įmonės ir viso sektoriaus eksportas.

Užmegzti kontaktai – Parodų metu buvo užmegzti kontaktai su Vokietijoje, Jungtinėje Karalystėje, Prancūzijoje ir kitose Europos valstybėse įsikūrusiomis įmonėmis, įstaigomis ir kitomis organizacijomis, kurios susidomėjo UAB „Idamas“ siūlomu produktu.  

Projekto finansavimas – Projektui įgyvendinti skiriama 37538,81 Eur su PVM iš kurių 60 % - Europos Sąjungos struktūrinių fondų (Europos regioninės plėtros fondo) lėšų.

Projekto įgyvendinimo laikotarpis – 2014 m. spalio mėn. – 2015 m. balandžio mėn.

 

Daugiau informacijos: info@idamas.lt  Tel.: (8 5) 2788636

Grįžti atgal

Naujienos

2021-08-12

„Integrra“ plėtra 2021 „Integrra“ plėtra 2021
2021 metų pirmąjį pusmetį „Integrra“ cloud DVS, kuri yra ir puiki dokumentų pasirašymo kvalifikuotu elektroniniu parašu platforma, susilaukė ypatingo dėmesio iš naujų klientų rato. Per mažiau nei 5 mėnesius mūsų klientų ratas padidėjo 46%. Verslo įmonės, švietimo įstaigos, sporto centrai, apsaugos įmonė, tarptautinis mažmeninis tinklas – visas spektras įvairiausių sektorių ir dydžio įmonių.
2020-02-10

UAB „Idamas“ Nacionalinės švietimo agentūros užsakymu Lietuvos profesinio ugdymo mokyklose diegia Ugdymo proceso informacinę sistemą UAB „Idamas“ Nacionalinės švietimo agentūros užsakymu Lietuvos profesinio ugdymo mokyklose diegia Ugdymo proceso informacinę sistemą
Projekto vykdymo metu bus įdiegta įstaigų mokymosi valdymo sistema visoms Lietuvos profesinėms mokymo įstaigoms.
2018-10-25

„Integrra“ – būdas sutaupyti 30 darbo valandų per mėnesį „Integrra“ – būdas sutaupyti 30 darbo valandų per mėnesį
Debesų kompiuterijos pagrindu veikianti dokumentų valdymo sistema (DVS) „Integrra“ – tai galingas ir modernus įrankis skirtas organizacijos popierinių ir elektroninių dokumentų bei užduočių valdymui. Jos naudojimas ypač patogus ir paprastas, nes nereikia investuoti į IT įrangą, jos priežiūrą ar diegimą. Norint tapti „Integrra“ vartotoju tereikia susikurti paskyrą ir įsigyti Jūsų įmonei patogiausią naudojimo planą.

UAB „Idamas“, Kernavės verslo centras, Žalgirio g. 92, 1 įėjimas, 5 aukštas, LT-09303, Vilnius, tel.: +370 5 2788636,
faks.: +370 2073002, el. paštas: info@idamas.lt

©  IDAMAS . Visos teisės saugomos